Zdjęcie pochodzi z:
http://centralaantykomunizmu.blogspot.com/2011/09/synne-koeczki-pitaleva.html
Zdjęcie pochodzi z: http://centralaantykomunizmu.blogspot.com/2011/09/synne-koeczki-pitaleva.html
ROMEK1960 ROMEK1960
848
BLOG

i ten samolot po prostu yyy... uderzył, być może uderzył pionowo

ROMEK1960 ROMEK1960 Rozmaitości Obserwuj notkę 12

o fragment, -na podstawie zeznań J. Sasina:
freeyourmind.salon24.pl/408456,2-przesluchanie-sasina-cz-2#comment_5990905

Można mieć przesłanki pionowego upadku Tu. Czy "dwa wybuchy" to wykluczają?

JS: ...może z większej perspektywy widać – natomiast z perspektywy mojej, kiedy ja tam przyszedłem, to nie jest jakieś gwałtowne zbocze, zbocze, o które on uderzył, no. Ten teren dla... na mnie sprawiał wrażenie terenu całkowicie płaskiego.
AM: Czyli pan miał wrażenie, że ten samolot spadł, a nie...
JS: Tak.
AM: ...uderzył...
JS: Tak.
AM: ...w yyy...
JS: Tak.
AM: ...przeszkodę...
JS: Tak.
AM: ...która się przed nim pojawiła. Czy tak?
JS: Ja miałem wrażenie, panie przewodniczący, ja miałem wrażenie yyy... a ponieważ, jak mówię, no, to skupienie było takie dosyć duże, to ja wręcz takie miałem wrażenie, że on musiał spadać w jakiś sposób pionowo w dół, prawda, bo..., no bo wtedy jakby to yyy... tak mi się wydawało. Mówię, nie jestem absolutnie fachowcem w tej sprawie, więc być może... gadam rzeczy, które... yyy... nie ma... jakby... mówię o stanie swoich przemyśleń wtedy, że to uderzenie musiało nastąpić pionowo w dół, bo jeśliby samolot w jakiś sposób, prawda, uderzał pod innym kątem, no to miałem wrażenie, że by się rozsypał na większej przestrzeni. A on był tak jakby w jednym miejscu bardzo zniszczony, że tak jakby z jakiejś dużej wysokości spadł po prostu w to miejsce. Takie, takie było wtedy moje wrażenie, no i jakby, ponieważ, jak mówię, yyy... wydawało mi się, że najbardziej prawdopodobną jest awaria samolotu po prostu,
no to miałem jakieś takie wrażenie, że silniki te przestały pracować, prawda, coś się stało, czy stery się zablokowały, prawda,
i ten samolot po prostu yyy... uderzył, być może uderzył pionowo, pionowo w ziemię.

 Miejsce:
img710.imageshack.us/img710/5795/d12549c3c8b0f386e9a5d68.th.jpg


z wikimapą:
wikimapia.org/#lat=54.81671&lon=32.0525453&z=14&l=28&m=b

Mapa:
img72.imageshack.us/img72/7752/35643800.jpg

Dyskusja, co do miejsca, już była:
freeyourmind.salon24.pl/350751,w-oczekiwaniu-na-siewiernyj-2013#comment_5109474

Wszystko o aerodynamice Tu 154:
prestige-pr.ru/

By uprzedzić, co do rejestratora ATM:
bezdekretu.blogspot.com/2011/07/gry-wyborcze-w-technologii-it.html

No to jak, to było?

 

ROMEK1960
O mnie ROMEK1960

Chyba dobry?

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości